1

1
Varmt välkomna!

måndag, september 30

Vackra tyger...

Jag har haft ett gäng vackra tyger liggande. Jag tycker verkligen OM tyger av god kvalité så ibland köper jag på mig ett utan att veta vad jag ska ha det till bara för att det är så fint.

Så i somras när jag köpt ytterligare ett vackert tyg insåg jag att nu är det stopp. Jag får inte in fler tyger över huvud taget i mitt tygskåp. Jag bestämde mig där och då för att några av dem genast skulle få bli kuddar. Då går det ju åt en del tyg så att säga. Här är resultatet (eller i alla fall några av dem) för jag har rätt många fler kuddar som inte är riktigt färdiga ännu. Men nu ryms det i alla fall något nytt vackert tyg till i skåpet. :)

Dessutom tycker jag verkligen om kuddar för de kan förändra ett rum, en säng eller en soffa helt.


Kuddar av kvalitetstyger. 200 kr/st inkl. innerkudde i dun.
Fåglar, fjärilar, älgar och grenar. Djur och natur tycks vara temat.  :)


Lite stilrent i grått, vitt och svart. Dunkuddar att krypa upp i soffan med.


1 kommentar: