1

1
Varmt välkomna!

fredag, januari 31

Lavendelhjärtan...

Jag har nu suttit och klippt ett gäng vita linnehjärtan som så småningom ska bli till goddoftanden lavendelhjärtan med vackra texter på. Först ska jag stryka på dessa vackra texter, sedan ska de sys, därefter fyllas med lavendel och sedan sys ihop. Tur att man kan ta stegen i den takt man vill = långt till nästa marknad.

I helgen har jag en massa små projekt på gång. Bl.a. ska jag sitta framför brasan och tova små kulor till ullarmband i vårliga färger.

Glad helg på er!!

Klippa, klippa och klippa lavendelhjärtan som är trevliga att få och ha. 25 kr/st
Det vackra fatet har min mor virkat och sedan tovat i tvättmaskinen.

1 kommentar:

  1. Kommer bli så söäta <3
    Härligt att sitta framför brasan & tova ull- Här blir det barndop/Kram Annmi

    SvaraRadera