1

1
Varmt välkomna!

torsdag, februari 6

Tovat kulor i alla möjliga färger...

Efter helgens intensiva kultovning så har jag nu gjort ett gäng armband. en kula tar ca 3 min att tova så ni förstår ju hur länge jag har hållit på. Men jag lyssnade samtidigt på ljudboken Analfabeten som kunde räkna så det gick ingen nöd på mig (rätt bra bok).

I går satte jag dessutom ihop alla grå och svarta armband men har ännu inte hunnit fota dem. Bildbevisen kommer i ett annat inlägg...

Vårliga armband i glada färger, 75 kr/st.
Faten som de ligger på är min gammelfarmors. De ska jag vårda ömt.

Gamla fina Rörstrandfat som är lite nötta av tidens tand.

Här ligger alltså lite handtovade kulor och väntar på min insats.
De ska alla bli armband med en kula i avvikande färg, 75 kr/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar